Vilket nattbuss... ingen toppenide precis, busschafuoren somnade och vi hamnade i diket kl 03:30. Pigga och glada gjorde vi genast upp en campfire pa andra sidan vagen sa vi kunde varma oss lite. Eftersom ingen kom till skada tyckte jag det var som ett litet aventyr i sig, kul att se hur folk reagerar och hur en grupp som inte kanner varandra knyts ihop. Jag fick vara lite forsiktig med dokumenterandet i borjan, men sen kunde jag inte halla mig... sa nagra bilder blev det . Humoret var faktiskt ganska bra bland oss, det ar ju i sadana har situationer man knyter i hop en grupp rent socialt. Jag berattade en historia pa svenska bara sa att dom skulle hora spraket. Blev bjuden pa nagon sotpotatis strax innan soluppgangen. Till sist fick jag lift de sista tre milen in till Luangprabang i en
bil. Lyckades ta mig in till centrum och checkade in pa ett guesthouse for 7 USD. Bokade genast in en eftermiddagstur till Kuang si vattenfallen och efter det ett litet besok in en by. Nar jag kom till baka blomstrade verkligen kvallsmarknaden i hela staden sa jag har knallat runt och mumsat i mig lite av varje.