Wow, snart bara 2 veckor kvar. För att inte tala om vilka 2 veckor man har framför sig. Idag kommer ångesten. Om bara några timmar ska jag tulta ner (motvilligt) mot
bilen för att parkera den utanför Sockenhälsan. Inne på mottagningen finns förmodligen fler livrädda satar precis som jag. Såna som kanske till och med mer än jag bävar inför den långa nålen som ska tryckas in i någon del av min kropp.
Usch. Varför kunde jag inte ha något roligare intresse som inte skulle innebära några slags sprutor?
Idag måste jag dessutom börja skriva min shoppinglista. På bara två veckor hinner man både komma på och glömma väldigt många artiklar som kan behövas handlas inför en lång semester.
Än så länge har jag följande artiklar på min lista:
• Huvudvärkstabletter
• Åksjuketabletter
• Öronproppar
Jag börjar ju fundera på om jag ska åka på en trevlig resa till Filippinerna eller på en högljudd konferens i Haninge. Känns som att skillnaden är hårfin när man tittar på min packningslista... :)
Jag lider med dig, jag har verkligen sprutfobi... brukar nästan svimma varje gång- så de låter mig ligga ned... urs, men det är verkligen värt det!! Hoppas du får en toppen resa!