Visningar: 83

Gammal kärlek rostar aldrig

Min gamla svärmor återser sin Ålandsvän sedan 25 år tillbaka det är så underbart att se den värme som finns de emellan.
Plats: Åland
Bilden tagen: 7 september 2004
Kommentarer
8 okt. 2007 10:25
Hej Bittan, ett varmt tack för Din fina uppmärksamhet, det är alldeles för lite empati (omtanke ) om andra, själv har jag bland mina starkaste och käraste vänner personer som invandrat samt har jag en familj nere i Thailand som tar hand om oss när vi kommer ner, vi mailar minst en gång i veckan till varandra, just nu håller vi på att packa ett paket med käder och andra små ting som vi skall sända över, om det finns någon ute i bland reseguidens medlemmar som vet hur man skriver ner till deras Kungligheter, då damen i familjen i Thailand räddade mitt liv jag skulle så innerligt vilja att hon uppmärksammades på något vis för det hon gjorde hör inte till det vanliga, utan henne hade min hustru fått åka hem med mig i låda, och detta har läkaren på sjukhuset sagt till mig, ska inte trötta ut Er med vad som hände men jag var borta i fyra dagar, och när jag vaknade så satt läkaren på min säng och berättade alltsammans vad som hänt mig efter min hemkomst har jag fortfarande sviter så jag går hos läkare för kontroll varje månad, nu vill jag bara önska Er alla en bra dag i dag och fortsättningsvis och än en gång tack Bittan. Mvh Lars-Göran
Av Bittan
7 okt. 2007 11:24
Vänskap betyder så mycket. Fin bild!