Sammanfattning av veckan
Vad kan jag berätta om denna underbara resa. Varmt har det varit och slitsamt. Mycket sprit via Barstreet men det har varit grymt roligt. De kontakter vi fick med inkastare och vissa barägare. Den här baren som ligger i hörnet på höger sida dansade jag med ägaren, A försökte jobba som inkastare och haha.. det gick inte så bra. Svensken försökte övertyga mig lämna A men utan lyckad resultat :P Dock fick han vara på sin vakt för A var ganska sur på honom.
Resan bestod mest av att ligga på dagarna vid poolen äta en bit mat någonstans av de restaurangerna som finns vid hamnen och kvällarna antingen vara på Barstreet eller sitta i dem lokala restauranger barerna.
Andra minnen jag har är när vi köpte en teckning av oss, ser katastrofal ut fast det ska vara lite skämt teckning. Våra promenader som vi hade för att hitta genvägar och snabbare vägar till olika ställen som i sin tur ledde att vi hittade några mysiga lunch restauranger.
Åsnan gjorde sitt liv och norska ungdomarna blev inte lugnare av grannarnas klagomål.
A höll sig "vit" och ingen märkte efterhand att han varit utomlands. Själv fick jag skylla till dem som inte fick veta om resan att varit på solarium ;)
Rekomenderar varmt KOS dock inte på högsässong! Låg sässong är nog med mycket!
Plats: Kos stad, Kos, Grekland
Bilden tagen: 26 september 2003