Vad gör man??
Har bokat en flygresa från Malaga_köpenhamn ,med avbeställningsskydd,flyger med Norwiegen
Har försökt att nå detta företag sen den 18 mars..går ej att nå.
vill få mina pengar tillbaks då hela min rehab blev inställd i Spanien pga.corona.
snälla hur når jag dem ..ringt i timmar..nu..
Har försökt att nå detta företag sen den 18 mars..går ej att nå.
vill få mina pengar tillbaks då hela min rehab blev inställd i Spanien pga.corona.
snälla hur når jag dem ..ringt i timmar..nu..
Hej, vilket datum gäller biljetten för? Det står på deras hemsida att dom kommer kontakta alla som får sitt flyg inställt: https://www.norwegian.com/se/flygstatus/updates/?promo_name=NAS-corona-topbar&promo_id=info-hub-from-topbar&promo_creative=SE-top-bar
Att ringa är svårt, testa alternativa sätt, tex deras chatbot eller se deras video på Facebook kring vilka alternativ du har som kund. Svårt att ge mer råd då jag inte vet om din resa är innan eller efter 15 april.
Att ringa är svårt, testa alternativa sätt, tex deras chatbot eller se deras video på Facebook kring vilka alternativ du har som kund. Svårt att ge mer råd då jag inte vet om din resa är innan eller efter 15 april.
Du kan ju tänka dig hur många som försöker få tag i alla flygbolag nu. De brukar höra av sig via e-mail när avresan närmar sig. Men har du annars provat att gå in på din bokning och avboka den där?
Avbeställning av flyg
Det går inte att använda chattboxen i heller,företaget har ingen mail,köpt biljetten av Travellink. På Norwiegen finns inte bokningen när jag går in o kollar,skulle åkt hem från Spanien 14/4.. Läser man på Norwiegens sida så är det resebolaget man ska kontakta,har betalat för försäkring...
Det går inte att använda chattboxen i heller,företaget har ingen mail,köpt biljetten av Travellink. På Norwiegen finns inte bokningen när jag går in o kollar,skulle åkt hem från Spanien 14/4.. Läser man på Norwiegens sida så är det resebolaget man ska kontakta,har betalat för försäkring...
Jamen då äre travellink du ska kontakta, spelar ingen roll om du får kontakt med Norwegian. Är nog inte lättare det men det är ju om 14 dagar så du kommer bli kontaktad, fast väldigt jålligt att du inte köpt biljetten av Norwegian. Många här får lära sig denna tid att inte köpa flyg av tredje part.
Vi är i liknande läge, har bokning till Gdansk som vi bokat med Travellink. Flygbolaget är Wizz Air. Nu säger Travellink att vi ska kontakta Wizz Air medans Wizz Air skriver på sin hemsida att man ska kontakta resebyrån. Det går inte att komma fram per telefon till Wizz Air. Försökte men fick vänta i en telefonkö som kostade 10 kr/minut, gav upp efter 10 minuter.
Frustrerande att inte ens få ett besked om att det är inställt.
Frustrerande att inte ens få ett besked om att det är inställt.