Urusel support på Travelstart
Jag har bokat mina flygresor till Bangkok genom olika bokningsbolag, tex Flygstolen, Tavellink m.m. Varje gång så betalar jag lite extra för ett sk servicepaket. Hjälp med platsbokning bla. Alltid fungerat, lätt o få kontakt med osv. I år föll valet på Travelstart, som just då, hade dom billigaste priserna. Men deras support är rent ut sagt bedrövligt! Omöjligt att nå via telefon, plats 70 i kön, och långa svarstider via mail. Varje gång ber dom om ursäkt för att dom FÖR NÄRVARANDE har långa svarstider. Har gällt dom senaaste månaderna. Är det bara jag som har otur eller är det fler som upplever samma sak? I så fall, undvik att boka via Travelstart om ni vill ha bra support!
Seastone
Seastone
Medlemmen har tagit bort svaret
Trodde aldrig det skulle hända - men jag måste hålla med Andreas här.
Detta är ett stående inslag på Reseguidens forum: att man har problem med nätresebyråer. Personligen förstår jag inte hur man väljer att jaga en hundralapp hit o dit när man kan undvika alla potentiella problem genom att gå rakt på flygbolaget. Varför bokar man hos en nätresebyrå om man ändå måste lägga till pengar för ett servicepaket? Då borde väl priset bli samma som hos flygbolaget? Eller har jag fel?
Hälsar och undrar
TheElf
Detta är ett stående inslag på Reseguidens forum: att man har problem med nätresebyråer. Personligen förstår jag inte hur man väljer att jaga en hundralapp hit o dit när man kan undvika alla potentiella problem genom att gå rakt på flygbolaget. Varför bokar man hos en nätresebyrå om man ändå måste lägga till pengar för ett servicepaket? Då borde väl priset bli samma som hos flygbolaget? Eller har jag fel?
Hälsar och undrar
TheElf