Specialkost och Doodle

Av Wildhog
7 sep. 2013 10:55
Visningar: 151
Tydligen är det inte värt att betala 100kr för maxpaketet när man vill ha specialkost via doodle, jag försökte få laktosfritt, air france som var flygbolaget jag skulle flyga med försökte kontakta dom med olika alternativ jag kunde få i stället för laktosfritt, men Doodle brydde sig inte om att kontakta mig. Tog dom dessutom 9 månader i stället för 24 timmar att svara fräckt med att vill jag ha garanti, så ska jag kontakta flygbolagen direkt. Tydligen är jag störande som kund då jag vill ha specialkost. Otroligt dåligt gjort utav Doodle! De visade tydligt att de inte bryr sig om en som kund och struntar fullständigt i servicen man betalat för. Efter ett par mail med mig och air france hade jag kunnat ha låglaktos i stället för hunger på planet. Det var ändå en resa till Chile,så det är inte runt hörnet direkt. Nä, spara era pengar på maxpaketet, det är inte värt priset. Tror knappt det låga priset på Doodles flygbiljetter är värt o bli så illa behandlad av kundtjänst. Nä, nästa gång drar jag med någon annan bolag
8 sep. 2013 15:52
Varför blanda in en resebyrå när du kan ta såna frågor direkt med flygbolaget? Jobbigt med mellanhänder. Jag bokade en resa till Australien med Doodle och sen gick jag bara in på flygbolagets hemsida och valde platser, lade till bonuskort etc. Där kan man också välja specialkost.