Hotellproblem
Hej!
Råkade då ut för snöovädret, skulle ha flygit till Malaysia och Langkawi i söndags, nu blev det uppskjutet till tisdag (imorgon) istället. Problemet är nu att försöka få tag på sitt hotell och meddela sen ankomst.
Hotellet ifråga är Langkawi Boutique Resort, hur ser arbetstiderna ut för dom som jobbar där? Sist jag ringde så var klockan runt 11 där. Men inge svar, har försökt tre gånger. Har bokat genom Travelocity och dom har varit väldigt hjälpsamma. Dom har också ringt och lämnat röstmeddelanden m.m.
Hur säkert är det och komma dit två dagar efter sin egentliga incheckning och räkna med att få sitt rum? Eller kommer dom att ta bort en reservation om vi inte dyker upp där idag som vi egentligen skulle ha gjort. Vi har ju lämnat en hel del meddelanden till deras voicemail.
Travelocity föreslog också att vi kunde byta hotell, fick några alternativ, men det det skulle givetvis kosta lite extra då det var lite finare hotell.
Råkade då ut för snöovädret, skulle ha flygit till Malaysia och Langkawi i söndags, nu blev det uppskjutet till tisdag (imorgon) istället. Problemet är nu att försöka få tag på sitt hotell och meddela sen ankomst.
Hotellet ifråga är Langkawi Boutique Resort, hur ser arbetstiderna ut för dom som jobbar där? Sist jag ringde så var klockan runt 11 där. Men inge svar, har försökt tre gånger. Har bokat genom Travelocity och dom har varit väldigt hjälpsamma. Dom har också ringt och lämnat röstmeddelanden m.m.
Hur säkert är det och komma dit två dagar efter sin egentliga incheckning och räkna med att få sitt rum? Eller kommer dom att ta bort en reservation om vi inte dyker upp där idag som vi egentligen skulle ha gjort. Vi har ju lämnat en hel del meddelanden till deras voicemail.
Travelocity föreslog också att vi kunde byta hotell, fick några alternativ, men det det skulle givetvis kosta lite extra då det var lite finare hotell.