Foton
Skulle man inte kunna få begära att de som lägger ut bilder skriver vad det föreställer och var?
Jag tycker man skulle ha en sådan "spärr" knapp när man lägger in bilder, som man inte kan gå förbi om man inte skrivit var det är och vad det föreställer.
Jag gillar att titta på fina bilder och ser så vackra bilder och inte många skriver vad det är och var så det är lite trist.
Mvh
Jag tycker man skulle ha en sådan "spärr" knapp när man lägger in bilder, som man inte kan gå förbi om man inte skrivit var det är och vad det föreställer.
Jag gillar att titta på fina bilder och ser så vackra bilder och inte många skriver vad det är och var så det är lite trist.
Mvh
Och sen undrar jag om det inte kunde vara en slags spärr så man inte kan lägga ca 60 foton på nästan samma slags bild som någon nyligen lagt ut. Blir ju lite knasigt att titta på SÅ många nästan samma slags bild.
Mvh
Mvh
Canada2000.....
Vilken respons du har fått på dina frågor och funderingar.....
Ibland undrar jag varför denna flik finns på detta forum, finns det någon anställd på RG som har ansvar för den tro?
Jag tycker i alla fall att din/dina frågor skulle kunna besvaras.....
Mvh Ellis
Vilken respons du har fått på dina frågor och funderingar.....
Ibland undrar jag varför denna flik finns på detta forum, finns det någon anställd på RG som har ansvar för den tro?
Jag tycker i alla fall att din/dina frågor skulle kunna besvaras.....
Mvh Ellis
Ja det tycker jag med liksom....men den här diskussionstråden är liksom gömd....borde vara så att nya trådar är markerade på något vis så att de som vill läsa bara nya trådar ser dem.
Mvh
Mvh
Tjena!
Vi kommer lägga till denna funktion i framtiden så man kan se vart någonstans bilden är tagen, och kräva det!
(Tyvärr är vi på gång att förändra Reseguidens plattform och design, vilket gör att svarstiderna på frågor är ganska långa just nu.)
Mvh Ola
Reseguiden.se
Vi kommer lägga till denna funktion i framtiden så man kan se vart någonstans bilden är tagen, och kräva det!
(Tyvärr är vi på gång att förändra Reseguidens plattform och design, vilket gör att svarstiderna på frågor är ganska långa just nu.)
Mvh Ola
Reseguiden.se
Citerat från Olanate:
Tjena!
Vi kommer lägga till denna funktion i framtiden så man kan se vart någonstans bilden är tagen, och kräva det!
(Tyvärr är vi på gång att förändra Reseguidens plattform och design, vilket gör att svarstiderna på frågor är ganska långa just nu.)
Mvh Ola
Reseguiden.se
Hej Ola,Tjena!
Vi kommer lägga till denna funktion i framtiden så man kan se vart någonstans bilden är tagen, och kräva det!
(Tyvärr är vi på gång att förändra Reseguidens plattform och design, vilket gör att svarstiderna på frågor är ganska långa just nu.)
Mvh Ola
Reseguiden.se
Om det tar nästan två månader att få ett svar i feedback å sajten
( den vi medlemmar som varit med ett tag kallar papperskorgen ) så är det kanske inte så märkligt att många lägger denna typ av inläggen under diskussioner .
Ganska lång svarstid bör var en vecka ( om ni ny bryr er om vad medlemmarna tycker vill säga) om inte så lägg ner feedback på sajten.
Med din friska fläkt som du kom in med på RG är jag tveksam till om det var så här du tänkt dig
Nu är Ni tillbak på ruta ett.
Mvh R
Hej Tubbe!
Jag håller med, det ska inte ta den tiden att svara. Jag är 100% säker på att inlägg kommer in i feedback på sajten LÄSES efter max en timme (under arbetstid) utav någon hos de som sitter på medlemsupporten, så det handlar nog mer om att faktiskt svara er direkt så ni vet att vi tar det på allvar. Och det tar jag vidare.
I övrigt så är det som jag sagt tidigare, det är mycket förändringar på samma gång just nu i vår organisation, tekniska plattform och varumärke, det gör att vi kanske inte hinner prata så mycket utåt just nu och glömmer.
Det är ett förändringsarbete som pågått i snart två år. Vi har lusläst och tagit med hundratals förbättringar som kommer från vårt feedback forum, många efterlängtade förändringar men alla kommer inte med.. men en hel del. Vi har minst 15 personer som jobbar 8 timmar per dag med att förändra Reseguiden.se så att människor kan få inspiration, hitta, lösa problem och boka sin resa hos oss i framtiden.
Att förändra riktning på ett stort skepp tar tid, det vi behöver göra snart är att berätta för våra medlemmar vilken riktning vi är på gång att ta och även ta med er i den riktningen.. men vi kan tyvärr inte göra det riktigt ännu, men min förhoppning är att det blir riktigt snart vi också kan prata om detta utåt :)
Jag kan säga att i det som syns i antalet förändringar för våra användare så är vi inte så långt framme, men i det som inte syns, så är vi längst framme.
Jag har varit teknisk projektledare för över 100 sajter i 40 länder, så det var exakt så här jag vet att det blir. Det tar tid och det är frustrerande för alla inblandade, ju mer insatt man är desto mindre.
Nu går vi offtopic i den här disussionen. Så har ni mer frågor angående feedbackforumet. Skicka till medlemsupporten eller direkt till mig går också bra!
Mvh Ola
Jag håller med, det ska inte ta den tiden att svara. Jag är 100% säker på att inlägg kommer in i feedback på sajten LÄSES efter max en timme (under arbetstid) utav någon hos de som sitter på medlemsupporten, så det handlar nog mer om att faktiskt svara er direkt så ni vet att vi tar det på allvar. Och det tar jag vidare.
I övrigt så är det som jag sagt tidigare, det är mycket förändringar på samma gång just nu i vår organisation, tekniska plattform och varumärke, det gör att vi kanske inte hinner prata så mycket utåt just nu och glömmer.
Det är ett förändringsarbete som pågått i snart två år. Vi har lusläst och tagit med hundratals förbättringar som kommer från vårt feedback forum, många efterlängtade förändringar men alla kommer inte med.. men en hel del. Vi har minst 15 personer som jobbar 8 timmar per dag med att förändra Reseguiden.se så att människor kan få inspiration, hitta, lösa problem och boka sin resa hos oss i framtiden.
Att förändra riktning på ett stort skepp tar tid, det vi behöver göra snart är att berätta för våra medlemmar vilken riktning vi är på gång att ta och även ta med er i den riktningen.. men vi kan tyvärr inte göra det riktigt ännu, men min förhoppning är att det blir riktigt snart vi också kan prata om detta utåt :)
Jag kan säga att i det som syns i antalet förändringar för våra användare så är vi inte så långt framme, men i det som inte syns, så är vi längst framme.
Jag har varit teknisk projektledare för över 100 sajter i 40 länder, så det var exakt så här jag vet att det blir. Det tar tid och det är frustrerande för alla inblandade, ju mer insatt man är desto mindre.
Nu går vi offtopic i den här disussionen. Så har ni mer frågor angående feedbackforumet. Skicka till medlemsupporten eller direkt till mig går också bra!
Mvh Ola
Citerat från Olanate:
Hej Tubbe!
Jag håller med, det ska inte ta den tiden att svara. Jag är 100% säker på att inlägg kommer in i feedback på sajten LÄSES efter max en timme (under arbetstid) utav någon hos de som sitter på medlemsupporten, så det handlar nog mer om att faktiskt svara er direkt så ni vet att vi tar det på allvar. Och det tar jag vidare.
I övrigt så är det som jag sagt tidigare, det är mycket förändringar på samma gång just nu i vår organisation, tekniska plattform och varumärke, det gör att vi kanske inte hinner prata så mycket utåt just nu och glömmer.
Det är ett förändringsarbete som pågått i snart två år. Vi har lusläst och tagit med hundratals förbättringar som kommer från vårt feedback forum, många efterlängtade förändringar men alla kommer inte med.. men en hel del. Vi har minst 15 personer som jobbar 8 timmar per dag med att förändra Reseguiden.se så att människor kan få inspiration, hitta, lösa problem och boka sin resa hos oss i framtiden.
Att förändra riktning på ett stort skepp tar tid, det vi behöver göra snart är att berätta för våra medlemmar vilken riktning vi är på gång att ta och även ta med er i den riktningen.. men vi kan tyvärr inte göra det riktigt ännu, men min förhoppning är att det blir riktigt snart vi också kan prata om detta utåt :)
Jag kan säga att i det som syns i antalet förändringar för våra användare så är vi inte så långt framme, men i det som inte syns, så är vi längst framme.
Jag har varit teknisk projektledare för över 100 sajter i 40 länder, så det var exakt så här jag vet att det blir. Det tar tid och det är frustrerande för alla inblandade, ju mer insatt man är desto mindre.
Nu går vi offtopic i den här disussionen. Så har ni mer frågor angående feedbackforumet. Skicka till medlemsupporten eller direkt till mig går också bra!
Mvh Ola
Hej Ola,Hej Tubbe!
Jag håller med, det ska inte ta den tiden att svara. Jag är 100% säker på att inlägg kommer in i feedback på sajten LÄSES efter max en timme (under arbetstid) utav någon hos de som sitter på medlemsupporten, så det handlar nog mer om att faktiskt svara er direkt så ni vet att vi tar det på allvar. Och det tar jag vidare.
I övrigt så är det som jag sagt tidigare, det är mycket förändringar på samma gång just nu i vår organisation, tekniska plattform och varumärke, det gör att vi kanske inte hinner prata så mycket utåt just nu och glömmer.
Det är ett förändringsarbete som pågått i snart två år. Vi har lusläst och tagit med hundratals förbättringar som kommer från vårt feedback forum, många efterlängtade förändringar men alla kommer inte med.. men en hel del. Vi har minst 15 personer som jobbar 8 timmar per dag med att förändra Reseguiden.se så att människor kan få inspiration, hitta, lösa problem och boka sin resa hos oss i framtiden.
Att förändra riktning på ett stort skepp tar tid, det vi behöver göra snart är att berätta för våra medlemmar vilken riktning vi är på gång att ta och även ta med er i den riktningen.. men vi kan tyvärr inte göra det riktigt ännu, men min förhoppning är att det blir riktigt snart vi också kan prata om detta utåt :)
Jag kan säga att i det som syns i antalet förändringar för våra användare så är vi inte så långt framme, men i det som inte syns, så är vi längst framme.
Jag har varit teknisk projektledare för över 100 sajter i 40 länder, så det var exakt så här jag vet att det blir. Det tar tid och det är frustrerande för alla inblandade, ju mer insatt man är desto mindre.
Nu går vi offtopic i den här disussionen. Så har ni mer frågor angående feedbackforumet. Skicka till medlemsupporten eller direkt till mig går också bra!
Mvh Ola
Tycker du missar poängen med feedbacktråden. Varför ber Du medlemmarna skicka kommentarer direkt till dig eller till medlemssupporten när vi inte tycker något är bra.
Meningen med feedback tråden är väll just att ALLA medlemmar ska kunna ta del av diskussionen
och kunna påverka och utveckla Reseguiden i en positiv riktning.
/ Tubbe
Jag håller helt med Tubbe här! En tråd i feedback på sajten ska ju vara för alla användare!
Sen hoppas man ju att de som sätter in bilder läser här och tänker lite själva också :)
Mvh
Sen hoppas man ju att de som sätter in bilder läser här och tänker lite själva också :)
Mvh
Jodå ni kan skriva här också, och vi läser allt ni skriver både här och på andra ställen, de mesta av feedbacken kommer direkt till oss numera via mail. Men det jag menade var mest gällande själva funktionen i sig (Alltså Feedbackfliken och trådarna).
Den här tråden handlar(de) om foton, inget annat. Vill ni diskutera antingen göra en ny tråd om själva feedbacktråden, skicka till (Logga in för att se e-postadress) eller mig om ni känner för det.
Tjingeling!
Den här tråden handlar(de) om foton, inget annat. Vill ni diskutera antingen göra en ny tråd om själva feedbacktråden, skicka till (Logga in för att se e-postadress) eller mig om ni känner för det.
Tjingeling!
Hur går det med foton? Borde vara någon slags moderator som tar bort felvända bilder också de borde inte få komma med, foton på ben i en bil, foton på allt som inte hör resande till borde bort!
Och alla bilder som är dubletter osv osv.
Det händer inget???
mvh
Och alla bilder som är dubletter osv osv.
Det händer inget???
mvh
Har det gjorts något åt foton? Tycker det svämmar över av privata familjebilder.....