eBeach

20 mars 2017 12:07
Visningar: 551
200 kronor.

Då transvern ej kom till vårt hotell på Teneriffa var vi tvugna att ta taxi. Allt kan bevisas.
eBeach har nu haft över en månad på sig för att ersätta oss. De försöker att komma ifrån detta genom att skylla på bussbolaget. Mycket oseriöst !
Av Cattta
20 mars 2017 16:52
De fungerar ju bara som agenter och tar inget ansvar som det är skrivet om här...Skulle aldrig boka genom dem. Är alltid bäst att boka genom bolagen som berörs själva om inte det är fråga om en ren charter resa med ving tex. Men det finns tyvärr inte mga sådana företag idag...
Av Ebeach
30 mars 2017 19:07
Hej Beritsbengt,

Vad tråkigt att höra att du haft problem med din transfer på resmålet.

Det är ovanligt att transfern inte finns på plats vid avtalad tid, men det kan inträffa då och då t.ex. på grund av trafik. Förutsatt att du själv har följt instruktionerna i din bokningsbekräftelse, får du självklart kompensation för extra utgifter om din transfer inte finns på plats. Däremot kan behandlingstiden hos vår reklamationsavdelning variera då vi skickar vidare ditt reklamationsärende till vår leverantör.

Hör gärna av dig på (Logga in för att se e-postadress), så vi kan följa upp ditt ärende.

Vänliga hälsningar,
eBeach
Medlemmen har tagit bort svaret