Blåst på Disneyland biljetter??

29 juni 2017 12:58
Visningar: 438
Va inne på Disneylands hemsida (LA/Anaheim).
Köpte 4 park hopper biljetter och betalade även för parkering.

Man skulle få dom på sin mail... men de kom aldrig. Efter kontakt med deras kundtjänst så kan de se att mail med biljetter har skickats till mailen. Men vi har gått igenom allt, inkorg, skräpkorg osv.
Finns inget.
Mail från kundtjänst kom ju direkt, konstigt att biljetterna inte kom då.

De sa att vi kan uppge beställningsnr vid entren så får vi hjälp. Kan man lita på det???
Nån mer som varit med om detta?? Eller är vi blåsta på 6000:-?

De mailar dom bara en gång pga säkerhetsskäl.
Av Landl
29 juni 2017 17:12
Om du har beställt via Disneylands officiella hemsida, har jag svårt att se att någon scam ska ha skett. Sålänge du har ett beställningsnummer är du nog good to go.
30 juni 2017 21:33
Citerat från Landl:
Om du har beställt via Disneylands officiella hemsida, har jag svårt att se att någon scam ska ha skett. Sålänge du har ett beställningsnummer är du nog good to go.
Man va tvungen att skapa konto för att köpa biljetter... räckte inte bara med mail som andra parker har krävt.
Konstigt att man inte kan se köpet när man loggat in! Men jag får lita på att man får hjälp när vi kommer dit!