Visningar: 3265
För fjärde gången har vi nu njutit i två veckor av en av Greklands grönaste öar....Samos! Flygstol med Fritidsresor och boende på vårt vanliga ställe hos den trevliga damen Eva i hennes lilla pension i Pythagorion.
Sol, värme, god mat, gott vin och mysigt boende 150 m från det lilla bageriet som jag besökte varje morgon och köpte färska varma frukostbröd. Kan det bli trevligare? Nej, jag tror inte det.
Som tidigare år hämtade jag ut vår 250-kubikare (scooter) hos John´s Rental. Det är nästan ett måste att kunna förflytta sig på de mycket bra vägarna med lite trafik.
Den 9 september brann det på Samos. Mer om detta i bloggen som hör till albumet.
Sol, värme, god mat, gott vin och mysigt boende 150 m från det lilla bageriet som jag besökte varje morgon och köpte färska varma frukostbröd. Kan det bli trevligare? Nej, jag tror inte det.
Som tidigare år hämtade jag ut vår 250-kubikare (scooter) hos John´s Rental. Det är nästan ett måste att kunna förflytta sig på de mycket bra vägarna med lite trafik.
Den 9 september brann det på Samos. Mer om detta i bloggen som hör till albumet.
Besökta länder:
Grekland
Reslängd: 15 dagar
Datum: 27 augusti - 10 september 2013
Blogg: 1 inlägg
Bilder
Hamnpromenaden i Pythagorion
Pythagorion, Samos, Grekland
Av Sierra
Det ser skönt ut där inne....
Samos Stad, Samos, Grekland
Av Sierra