Visningar: 937
Fotoresa med målet att plåta Bryce Canyon, Horseshoe Bend och Monument Valley på ganska kort tid. Inte lätt att välja mål i dessa områden. Jag menar - jag kunde ju även ha valt att besöka ställen som Zion NP, Antelope Canyon, Canyonlands NP, Dead Horse Point State Park - för att inte tala om Grand Canyon ... På vägen tillbaka till Colorado fick jag ändå tillfälle att sticka in ytterligare ett stopp - Arches NP nära Moab i Utah.
Hade ytterligare en agenda med resan: att besöka mikrobryggerier i Colorado. Hann med att besöka 10 st i Edwards, Fort Collins och Denver. Kanske blir det ett separat album om det senare.
Flög in till Denver. Hade ingenting bokat whatsoever. Det fanns rum vart jag än kom - trots högsäsong.
Här är några av bilderna resan resulterade i.
Hade ytterligare en agenda med resan: att besöka mikrobryggerier i Colorado. Hann med att besöka 10 st i Edwards, Fort Collins och Denver. Kanske blir det ett separat album om det senare.
Flög in till Denver. Hade ingenting bokat whatsoever. Det fanns rum vart jag än kom - trots högsäsong.
Här är några av bilderna resan resulterade i.
Kategori: Sport, Natur & Fritid
Besökta länder:
USA
Reslängd: 2 dagar
Datum: 1 - 2 juli 2014
Bilder
Bryce Canyon at first light
Bryce Canyon, Utah, USA
Av Mcenroe
Monument Valley at Sundown
Kayenta, Arizona, USA
Av Mcenroe