SÖKER KVINNLIG RESEKOMPIS Europa runt, roadtrip med bil!

4 juni 2013 12:23
Visningar: 165
Jag är en tjej på snart 20 år som planerat att åka på roadtrip i Europa. Jag hade planerat åka med min tjejkompis men hon fick privata problem och har nu dragit sig ur.

Planen var att bila ner till Italien, 3 veckor i Juli. Egen bil
Men jag är väldigt flexibel och Italien behöver inte vara resmålet, kan lika gärna åka till Spanien eller andra länder! Och eftersom att man bilar får man ju åka genom inte bara ett land :)

Lite om mig då
Jag är en glad, positiv och sprallig tjej. Gillar att gå ut men är ingen hårdfestare. Sitter också gärna hemma med pojkvännen och kollar film. Jag är ganska aktiv, gillar att vara utomhus, sola, bada, cykla, åka inlines, har ett stort fotointresse, älskar musik och dans. Gillar att upptäcka nya saker och har alltid älskat att resa. Reste min första Europa runt med min kära far när jag var 12, så nu kom suget efter ett eget sådant äventyr :)

Resan:
Jag har ledigt hela Juli samt första dagarna i Augusti. Vill hemskt gärna vara borta i iallafall 3 veckor. Jag söker ENDAST en kvinnlig reskompis. Syftet med resan är att upptäcka, ha kul, tälta, sola, bara vara och lära känna andra människor som kanske också är ute på roadtrip! :)

Om du har mer frågor, så skriv din Kik eller Facebook så att vi kan höras där.

Hör gärna av dig om du är intresserad att lära känna mig och resa tillsammans! :)

/Mika