Updaterad av Fader_ola
för 6 år sedan
När du gör bokning glöm inte att kolla bokningsvillkoren!!! Det missade vi. Gjorde en bokning och ändrade oss inom 10 minuter. Väntade oss att få pengarna tillbaka på kontot inom 10 arbetsdagar som det står. Men ack nej i detta fallet var det inte så. Glöm inte att kolla bokningsvillkoren för ...
Thailand
Annatim,
19 aug. 2016
Updaterad av Backpackerabbe
för 8 år sedan
Hejsan!
Är det någon som har erfarenhet av att boka med Agoda? Verkar smidigt.... ... Backpackerabbe: Bokat där i flera år nu, både innan resan och även under resan. Alltid varit bra , förutom en gång då hotellet var kasst och vi checkade ut och tog ett annat hotell, fick inga pengar tillbaka. ...
Updaterad av Annl
för 11 år sedan
Hej
Har fått ett stort problem. Vi har bokat hotell i Bangkok nu i februari. Bokade via agoda och det gick fint, MEN vi får inte vare sig bekräftelsemeil eller hotellvoucher. Har försökt både meila och ringa men det svarar ingen, va sjutton gör jag nu? Bokningsnummer har jag, men vad ska jag med ...
Thailand
Maryo,
4 feb. 2012
Updaterad av Mathilda86
för 12 år sedan
Hej!
Håller på att planera vår resa till Thailand den 25/2. Vi har bokat med Thai ner till Krabi och tänker vara ca 14 nätter på Koh Lanta, ett par nätter på Phi Phi innan vi avslutar med ett par nätter i Ao Nang så att det blir nära flygplatsen...
Håller på att kolla runt på hotell på Agoda ...
Filippinerna
Enomis,
27 dec. 2011
Updaterad av Enomis
för 12 år sedan
Har kikat lite på hotell genom Agoda men känner att det är märkligt att man ska betala innan man får fram hela summan av priset. Kan tydligen inte boka med 2 barn. Vi kommer till Cebu och tänker vila en eller två nätter innan vi åker vidare. Det är kanske skönast att fixa boendet innan? ... Chrnor: ...
Thailand
Bankiren,
8 nov. 2010
Updaterad av Anwe66
för 14 år sedan
Hej! Vi ska till Koh chang i februari 2011 och har kollat på ett hotell, Chang buri resort via Agoda. Är det någon som hört något om hotellet och även Agoda, är det ok och boka via dem.
TACKSAM FÖR SVAR. ... Anwe66: Vi bokar alltid med agoda, tycker de är billigast och bäst. Hotellet vet jag inte ...